Герой України став обличчям кампанії RIOTDIVISION
09 Лип 2025, 12:30

Герой України став обличчям кампанії RIOTDIVISION

Український військовий Євгеній «Гром» Громадський став героєм нового кампейну бренду одягу RIOTDIVISION. Про те, що Євген — офіцер, народжений у родині військових, воїн у сьомому поколінні, Герой України — позував для RIOTDIVISION, бренд розповів на своїй сторінці в Instagram.

Це вже не перша кампанія бренду, у якій знялися військові. У травні обличчям RIOTDIVISION став боєць бригади «Азов».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Приємно бачити, як українські бренди залучають до кампаній героїв-військових, висловлюючи у таких спосіб свою позицію, підтримку та вдячність. Наприклад, раніше азовець Ілля Самойленко став обличчям кампанії Indposhiv Bespoke, а жінки, які пройшли через війну, з’явилися на сторінках Playboy.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео