Полковник Сандерс та рис з куркою врятували закохану пару від розставання у ролику KFC
16 Січ 2025, 11:46

Полковник Сандерс та рис з куркою врятували закохану пару від розставання у ролику KFC

KFC Thailand зробив сміливий крок за межі своєї знаменитої смаженої курки, оголосивши в новому ролику агенства Wolf BKK про свою прихильність до рису, основного продукту тайської кухні.

Бренд представив свою новорічну новинку в меню — Khao Man Kai. Ця страва, яку часто називають «фаст-фудом у тайському стилі» через її швидке приготування, містить ароматний, жирний рис у поєднанні з куркою.

Меню дебютувало 2 січня з гумористичним роликом, що передає дух тайської культури. У ньому дівчина питає свого хлопця про те, чому він її кинув на дорозі і зник у невідомому напрямку. Хлопець починає казати, що він був на роботі, проте його брехня швидко викривається, і йому доводиться казати правду: він був у KFC та їв Khao Man Kai. Дівчина не вірить йому, і хлопець починає телефонувати Полковнику Сандерсу, який з гордістю оголошує, що у KFC дійсно з’явився рис з куркою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину