Полковник Сандерс та рис з куркою врятували закохану пару від розставання у ролику KFC
16 Січ 2025, 11:46

Полковник Сандерс та рис з куркою врятували закохану пару від розставання у ролику KFC

KFC Thailand зробив сміливий крок за межі своєї знаменитої смаженої курки, оголосивши в новому ролику агенства Wolf BKK про свою прихильність до рису, основного продукту тайської кухні.

Бренд представив свою новорічну новинку в меню — Khao Man Kai. Ця страва, яку часто називають «фаст-фудом у тайському стилі» через її швидке приготування, містить ароматний, жирний рис у поєднанні з куркою.

Меню дебютувало 2 січня з гумористичним роликом, що передає дух тайської культури. У ньому дівчина питає свого хлопця про те, чому він її кинув на дорозі і зник у невідомому напрямку. Хлопець починає казати, що він був на роботі, проте його брехня швидко викривається, і йому доводиться казати правду: він був у KFC та їв Khao Man Kai. Дівчина не вірить йому, і хлопець починає телефонувати Полковнику Сандерсу, який з гордістю оголошує, що у KFC дійсно з’явився рис з куркою.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину