Ролик KFC показав сувору реальність сезону барбекю у Британії
29 Кві 2024, 12:12

Ролик KFC показав сувору реальність сезону барбекю у Британії

Літо офіційно не за горами, адже KFC представив свій Ultimate BBQ Burger у новій кампанії від агенції Mother, яка розповіла про бургер та «чудову» літню погоду.

У ролику архетипічні образи ідеальних умов для барбекю перевернулись, щоб стати чимось, що насправді є більш реальним — дощ. Багато-багато проливного дощу, що нагадує про наближення літнього сезону.

Ця кампанія фокусується на сценах, які демонструють більш звичну реальність літньої Британії, в пору року, коли більшість брендів зображують ідилічне блакитне небо та нескінченну сонячну погоду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У кінематографічній рекламі дівчина крокувала вечірньою вулицею під час проливного дощу та несла з собою Ultimate BBQ Burger для перекусу собі та подрузі.

Лео Слоулі, керівник відділу реклами та ритейлу KFC, прокоментував: «Для більшості з нас сезон барбекю асоціюється з посиденьками в саду, з непередбачуваною погодою та їжею. У KFC ми знаємо дещо про те, як правильно готувати барбекю, і з нетерпінням чекаємо, коли наші шанувальники спробують новий Ultimate BBQ Burger в цьому сезоні — незалежно від того, що принесе британська погода».

Ролик демонструватиметься у лінійному та VOD прокаті по всій країні з 29 квітня і супроводжуватиметься зовнішньою рекламою та соціальними акціями.

Розкажіть друзям про новину