Ролик KFC показав сувору реальність сезону барбекю у Британії
29 Кві 2024, 12:12

Ролик KFC показав сувору реальність сезону барбекю у Британії

Літо офіційно не за горами, адже KFC представив свій Ultimate BBQ Burger у новій кампанії від агенції Mother, яка розповіла про бургер та «чудову» літню погоду.

У ролику архетипічні образи ідеальних умов для барбекю перевернулись, щоб стати чимось, що насправді є більш реальним — дощ. Багато-багато проливного дощу, що нагадує про наближення літнього сезону.

Ця кампанія фокусується на сценах, які демонструють більш звичну реальність літньої Британії, в пору року, коли більшість брендів зображують ідилічне блакитне небо та нескінченну сонячну погоду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У кінематографічній рекламі дівчина крокувала вечірньою вулицею під час проливного дощу та несла з собою Ultimate BBQ Burger для перекусу собі та подрузі.

Лео Слоулі, керівник відділу реклами та ритейлу KFC, прокоментував: «Для більшості з нас сезон барбекю асоціюється з посиденьками в саду, з непередбачуваною погодою та їжею. У KFC ми знаємо дещо про те, як правильно готувати барбекю, і з нетерпінням чекаємо, коли наші шанувальники спробують новий Ultimate BBQ Burger в цьому сезоні — незалежно від того, що принесе британська погода».

Ролик демонструватиметься у лінійному та VOD прокаті по всій країні з 29 квітня і супроводжуватиметься зовнішньою рекламою та соціальними акціями.

Розкажіть друзям про новину