14 Чер 2024, 13:45

Ролик Adidas розповів про нове покоління гравців, що долають тиск минулих розчарувань

Adidas представив новий ролик про націю, яка підтримує Джуда Беллінгема та нове покоління гравців напередодні Євро-2024 з простим, але потужним меседжем: «Гей, Джуде, ти зможеш».

Ролик розповідає про надію, яку принесло нове покоління гравців, що представлятимуть країну цього літа. Півзахисник іспанського клубу «Реал Мадрид» та збірної Англії Джуд Беллінгем показав, як нинішнє покоління приймає підтримку фанатів і долає тиск минулих розчарувань.

Саундтреком до ролику стала пісня The Beatles «Hey Jude», яка закликає цьогорічну збірну «взяти сумну пісню і зробити її кращою» на Євро-2024.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У ролику також з’являються знайомі обличчя — Девід Бекхем та Френк Лемпард розмірковують про власну турнірну історію. Репер Stormzy, ведуча Лора Вудс та футболіст Іан Райт також приєднуються до вболівальників, щоб розділити з ними радість великого турнірного літа.

Стів Маркс, старший директор з комунікацій Adidas, сказав: «Ролик захоплює серця та уми нації, одержимої футболом. Спорт має здатність згуртовувати людей разом та оптимістично налаштувати їх на турнір. Цим роликом ми хотіли надихнути спортсменів та вболівальників наслідувати приклад Джуда та його колег-гравців, подолати тиск та ще більше розпалити свою любов до прекрасної гри».

Цей рекламний ролик є останньою главою глобальної кампанії бренду adidas, яка має на меті мотивувати спортсменів нового покоління також долати тиск і підживлювати їхню любов до прекрасної гри.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео