Австралійська страхова компанія AAMI звернулася у своїй кампанії до всіх, у кого у родині росте спортсмен. Амбіції та винахідливість молодих спортсменів іноді перевищують їхні можливості, особливо, коли фанатизм зашкалює. (Так, це ще одна кампанія, яка максимально використовує захоплення Олімпійськими іграми). Нова кампанія від агенції Ogilvy по-новому інтерпретує свою обіцянку «Lucky you’re with AAMI», а також дуже химерний поворот у рекламі страхування.
Athletes in the Making — це друга робота в рамках нової кампанії бренду AAMI, яка стартувала в березні.
Нове виконання охоплює телебачення, BVOD, кіно, соціальні мережі, радіо, Spotify та зовнішню рекламу.
Директор зі зв’язків з громадськістю Ogilvy Australia Хіларі Баджер зазначила: «Діти люблять прикидатися своїми улюбленими спортивними героями. Особливо, коли наближається найбільша спортивна подія у світі. Насправді ж, вони не володіють такими ж бездоганними навичками, як їхні герої. Але коли щось піде не так, батьки Австралії можуть бути спокійні, якщо вони будуть під захистом AAMI».
Керівник відділу бренду та контенту AAMI Рапті Танапаласінгам додав: «У той час, коли більша частина Австралії буде об’єднана навколо підтримки наших спортсменів, ми хочемо підкреслити, що провідний національний страховик Австралії завжди готовий підтримати наших маленьких спортсменів, коли щось йде не зовсім за планом».