21 Лис 2022, 14:08

Різдвяний ролик порівняв виграш у лотерею із закоханістю

Найбільша в історії різдвяна кампанія оператора національної лотереї Camelot присвячена магії удачі та проводить очевидну паралель між виграшем у лотерею та закоханістю. Створений агентством adam&eveDDB, рекламний ролик починається там, де раніше розцвітали багато великих історії кохання, у поїзді.

Саундтрек є новим аранжуванням композиції Джорджа Майкла «Faith» у виконанні гурту Sleeping At Last.

Режисер Том Хупер, відомий такими фільмами, як «Король говорить!» та «Знедолені», зняв рекламний ролик через продюсерську компанію Smuggler.

На додаток до реклами Camelot розмістить фотобудки на вокзалах по всій Великій Британії та запросить перехожих сфотографуватися та спроектувати їх на місця у зовнішній рекламі.

«Ця остання кампанія присвячена прагненню Національної лотереї об’єднати людей. Це також пов’язано з почуттям надії та можливості, які ми всі разом відчуваємо на Різдво, показуючи, що завжди варто ризикнути, щоб виграти по-крупному», – заявив виконавчий директор Camelot Метт Рідсдейл.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео