Різдвяна кампанія рітейлера відзначила фінансові труднощі покупців
28 Жов 2022, 17:17

Різдвяна кампанія рітейлера відзначила фінансові труднощі покупців

У зв’язку з тим, що споживачі зазнають труднощів напередодні чергового періоду різдвяного шопінгу, коли грошей не вистачає, рітейлер одягу та товарів для дому за зниженими цінами TK Maxx хоче, щоб покупці почувалися впевнено у своїх фешн-покупках, кажучи їм «Nail Christmas for Less».

Енергійний ролик «Christmas Nailed» від агентства W+K London розповідає історію Сем, яку сім’я та все місто вітають і дають їй п’ять, коли дізнаються, що вона робила різдвяні покупки у TK Maxx.

https://www.youtube.com/watch?v=nFy0w-qbsUQ&ab_channel=TKMaxx

Дебора Дольче, директор групи TK Maxx, прокоментувала: «В умовах кризи вартості життя, що продовжується, ми знаємо, що це важкий рік, і для багатьох людей Різдво — це такий важливий час, щоб зібратися разом з близькими. Обмін подарунками – невід’ємна частина свята, ми всі любимо пригощати наших друзів та сім’ю».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вона продовжила: «Нема потреби йти на компроміс щодо брендів та якості, тому що наші подарунки доступні на 60% нижче за рекомендовану роздрібну ціну. І, як наголошує наша оптимістична реклама, коли ви знаходите правильний подарунок за правильною ціною, це почуття, безперечно, заразне».

Кампанія включатиме друковану, діджитал, соціальну, інфлюенсер- та PR-активність з використанням хештегу #NailChristmasForLess.

Кампанія проходитиме у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Австрії, Нідерландах та Польщі, де вона знімалася.

Розкажіть друзям про новину