У зв’язку з тим, що споживачі зазнають труднощів напередодні чергового періоду різдвяного шопінгу, коли грошей не вистачає, рітейлер одягу та товарів для дому за зниженими цінами TK Maxx хоче, щоб покупці почувалися впевнено у своїх фешн-покупках, кажучи їм «Nail Christmas for Less».
Енергійний ролик «Christmas Nailed» від агентства W+K London розповідає історію Сем, яку сім’я та все місто вітають і дають їй п’ять, коли дізнаються, що вона робила різдвяні покупки у TK Maxx.
Дебора Дольче, директор групи TK Maxx, прокоментувала: «В умовах кризи вартості життя, що продовжується, ми знаємо, що це важкий рік, і для багатьох людей Різдво — це такий важливий час, щоб зібратися разом з близькими. Обмін подарунками – невід’ємна частина свята, ми всі любимо пригощати наших друзів та сім’ю».
Вона продовжила: «Нема потреби йти на компроміс щодо брендів та якості, тому що наші подарунки доступні на 60% нижче за рекомендовану роздрібну ціну. І, як наголошує наша оптимістична реклама, коли ви знаходите правильний подарунок за правильною ціною, це почуття, безперечно, заразне».
Кампанія включатиме друковану, діджитал, соціальну, інфлюенсер- та PR-активність з використанням хештегу #NailChristmasForLess.
Кампанія проходитиме у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Австрії, Нідерландах та Польщі, де вона знімалася.