Рітейлер посадив одягнених манекенів на порожні театральні крісла
08 Лип 2022, 15:22

Рітейлер посадив одягнених манекенів на порожні театральні крісла

Хоча може здатися, що світ повернувся до доковідової метушні, деякі галузі продовжують виявляти обережність, коли йдеться про громадську безпеку. Живі виступи, наприклад, значною мірою повернулися, але деякі театри, як і раніше, відмовляються заповнювати свою аудиторію на 100%.

Рітейлер Oechsle у Перу побачив у порожніх місцях кінотеатру унікальний спосіб залучити нових споживачів. Все, що для цього потрібно, — це манекени та QR-коди. Він об’єднався з агентством Fahrenheit DDB для кампанії «Mannequins Spectators», яка перетворила вільні місця у кінотеатрах на стратегічно розміщені вітрини магазинів.

У рекламному ролику креатори розповіли, як карантинні обмеження вплинули на їхній дохід, який значною мірою залежить від переповненої аудиторії. Оскільки вільних місць поменшало на 35%, тим, хто працював над підтримкою роботи театру, довелося зіткнутися з істотним скороченням заробітної плати. Тобто доти, доки не втрутився Oechsle і не викупив усі місця, що не продаються. Потім рітейлер заповнив місця вбраними манекенами, які можна побачити у вітринах, даючи відвідувачам театру можливість поглянути на деякі з доступних колекцій одягу в магазині.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До одягу було прикріплено бирки з QR-кодами для покупок, які глядачі могли сканувати прямо зі своїх місць. Розумний маркетинговий метод був набагато кращим, ніж купівля реклами в шоу-програмі, і він дав акторам на сцені те, чого вони справді потребували: повний зал на весь сезон.

Загнані в кут обмеженнями пандемії, медіапланувальники та покупці мали розробити розумну тактику охоплення, щоб підтримувати видимість продукту в той час, коли OOH та емпіричні зусилля були обмежені. «Mannequins Spectators» зуміли поєднати цікаву купівлю засобів масової інформації та творче вирішення проблем, перетворивши невдачу на реальну можливість.

Розкажіть друзям про новину