У стилі ретро-реклами нового тесту на вагітність соціальна реклама менструального бренду показала, як змінилися репродуктивні права та конфіденційність даних у США після скасування рішення у справі Ро проти Вейда. Навіть така проста річ, як купівля тесту на вагітність, може стати доказом у суді над жінкою.
August, бренд засобів гігієни під час менструації, який сам себе називає «проабортним», запустив «The Tampon Test» — непомітний тест на вагітність, захований в обгортці тампона, разом із супровідним рекламним роликом.
Кампанія має на меті поширити обізнаність та дії щодо наслідків діджитал стеження за жінками у світі. Вона збігається з 50-ю річницею рішення Верховного суду США у справі «Ро проти Вейда», яке захистило право вагітної жінки на аборт, а також зі скасуванням цього рішення рік тому.
Після скасування рішення у справі «Ро проти Вейда» 14 штатів заборонили аборти, причому деякі штати, такі як Джорджія, забороняють процедуру на шостому тижні вагітності, коли більшість жінок ще не знають, що вони вагітні. Тим часом, деякі штати використовують персональні дані у формі прямих повідомлень, додатків для відстеження менструального циклу, файлів cookie та історії пошукових запитів, як непрямі докази проти вагітних у суді.