У соціальній рекламі, яку оприлюднила неприбуткова організація Power to the Patients, зірки хіп-хопу об’єдналися не для того, щоб записати трек, а для того, щоб закликати обраних чиновників створити прозору, справедливу і доступну систему охорони здоров’я для всіх американців.
У фільмі Fat Joe, Rick Ross, Busta Rhymes, Method Man, French Montana та Chuck D порівнюють соціальну рекламу з темами своєї музики, пояснюючи, що хіп-хоп завжди був спрямований на підвищення обізнаності про суспільні проблеми. Сьогодні, за їхніми словами, вони звертають увагу на «систему охорони здоров’я, яка була підроблена проти всіх нас».
Це, як кажуть репери, «створює стільки страху, що мільйони й мільйони американців відмовляються йти в лікарню, ставлячи на карту наше здоров’я і життя». Ця думка підтверджується дослідженням Національного центру захисту прав споживачів, який визначає медичну заборгованість як головну причину банкрутства в Америці.
Реліз вийшов напередодні голосування в Конгресі щодо законопроектів про прозорість у сфері охорони здоров’я. Репери закликали до сильніших і більш значущих законів про прозорість у ціноутворенні. Таких, які б змушували лікарні та страхові компанії по всій країні розкривати реальні ціни на свої послуги та процедури, на противагу оціночним, які часто душать конкуренцію і призводять до завищення цін, страху, боргів та розорення.
Ролик слідує за спільними зусиллями організації Power to the Patients та репера і філантропа Fat Joe. Разом вони неодноразово відвідували Білий дім, проводили зустрічі із законодавцями, щоб висловити свою стурбованість системою охорони здоров’я, і боролися від імені пацієнтів, сімей, громад, працівників, роботодавців та профспілок.
Раніше цього року вони допомагали членам міської ради та різним профспілковим групам Нью-Йорка у їхніх зусиллях щодо забезпечення прозорості у сфері охорони здоров’я, що сприяло рішенню мера Еріка Адамса підписати Закон про підзвітність та захист прав споживачів у сфері охорони здоров’я у червні 2023 року. Цей місцевий закон, перший у своєму роді в країні, створює перше в Америці Управління з питань підзвітності у сфері охорони здоров’я, яке дозволить жителям Нью-Йорка порівнювати ціни, що стягуються лікарнями за одні й ті ж послуги.
Соціальна реклама з’явилася у той час, коли хіп-хоп рух святкує своє 50-річчя.