Midol, знеболювальний засіб від менструальних болів, що належить компанії Bayer, представив «Reach for Comfort» — розумну кампанію бренду, яка використовує власний логотип та упаковку Midol, щоб зруйнувати табу на менструальні симптоми.
Кампанія «Reach for Comfort» є продовженням кампанії Midol «Comfort is Power», що стартувала у 2021 році, і з’явилася після того, як внутрішнє дослідження показало, що 66% людей хотіли би більше відвертих розмов про менструальні симптоми. Попередні ітерації кампанії «Comfort is Power» показали, як люди вчаться чесно пояснювати, чому вони скасовують свої плани.
Кампанія замінила назву бренду Midol на рожево-жовтих коробках на фрази, які, ймовірно, говорять жінки під час менструації, такі як «Мі-спазми — відстій» та «Знову Мі-здуття живота».
«Розмови про менструацію все ще залишаються табу, а тим паче про численні симптоми, з якими стикаються жінки під час менструації, — розповідає Келлі Фаннінг, генеральна директорка та віце-президентка з маркетингу компанії Bayer. — Для бренду, який має у своїй назві слово «мій» і забезпечує багатосимптомне полегшення, Midol втілює ці споживчі уявлення в життя в ігровій формі, щоб надихнути жінок, які мають менструацію, шукати полегшення. Ми сподіваємося, що ця кампанія змусить людей поговорити про симптоми менструації у доступній та чесній формі».
Кампанія охоплює соціальні, диджитал, онлайн-медіа, інфлюенсерів та вітрини магазинів Amazon. Одним з таких партнерів-інфлюенсерів є Вікторія Браун, яка має 437 тис. підписників в Instagram на момент публікації.
Креативне агентство MullenLowe очолило кампанію, а агентства по роботі з інфлюенсерами TwelveNote та Linqia допомогли залучити талановитих креаторів.
«У світі, насиченому брендами, які постійно нав’язують споживачам свої ідеї, рідко зустрінеш бренд, який прислухається, — каже Ліндсей Баррос, креативна директорка MullenLowe. — Мало того, він також робить свою продукцію платформою для кожного, щоб кожен міг висловити свої почуття. Midol — смілива компанія, і ми пишаємося цим партнерством».