Нова креативна кампанія від Confused.com, британської платформи порівняння фінансових послуг, втілила у життя повсякденні плутанини як щось, чим можна розважатись, а не уникати.
Натхненна повсякденними питаннями, такими як «Чи є хот-дог сендвічем?» та «Чому ми намагаємося йти по зламаному ескалатору?», кампанія спирається на існуючу креативну стратегію Confused.com, яка заохочує споживачів ставити питання про невідоме, щоб знайти на них відповіді.
Режисер Ведран Рупіч дивує глядачів своєю дивовижною здатністю відтворювати важливі моменти історії з надзвичайною точністю.
Після розповіді про те, чому люди почали зберігати гроші у свинках-скарбничках, і як перший годинникар знав, котра година, Ведран повернувся до Confused.com, щоб пояснити, чому люди плескають, коли вражені.
У третьому ролику серії «Mind Tickling Confusions» Ведран змусив гризуна з’їсти бутерброд, щоб створити оплески. Історія аплодисментів, мабуть, не потребує пояснень.
Ці ролики також представляють нового диктора бренду, коміка Едріана Блісса, чиї кумедні відео привернули увагу понад 11 мільйонів підписників у його соцмережах.
У той же час, компанія Accenture Song створила свіжий і самобутній візуальний світ для Confused.com, з новим графічним прийомом – бульбашкою, що походить від логотипу бренду, який з’явиться у всіх фільмах і пов’язаній з ними активністю.
Сем Дей, директор з маркетингу Confused.com, сказав: «У повсякденному житті так багато речей, які збивають з пантелику, і насправді це може дуже засмучувати. Але замість того, щоб розглядати деякі складні, заплутані аспекти життя, ми хочемо, щоб люди замислилися над тими лоскотливими питаннями, які випадково виникають у нас в голові – питаннями, які змушують вас шукати відповіді в Інтернеті. Ми хотіли створити щось, що доводить споживачам, що бути заплутаним – це нормально, якщо це призводить до ясності за допомогою платформи, яка дійсно втілює це в життя.
Хоча ми, можливо, не маємо відповідей на деякі з найбільш заплутаних життєвих питань, ми можемо допомогти людям знайти найкраще страхування, яке заощадить їхні гроші та відповідатиме їхнім потребам. На страховому ринку, який є настільки конкурентним, думка про те, щоб ходити по магазинах, може здатися нестерпною, але це не обов’язково. І саме тому ми тут, щоб принести цю ясність.