12 Лип 2022, 15:18

Рекламна кампанія оновленого телеканалу говорить про тих, хто «воює» на своєму фронті

Телерадіокомпанія здійснила масштабний ребрендинг, починаючи від якості мовлення, закінчуючи оновленою студією та назвою. Слоган каналу «С4» – медіа гарячих новин. Канал відмовився від гучних змін на пояснень аудиторії чому відбувся перехід, тому командою агенції costil agency було прийнято спільне рішення з’явитись зненацька і одразу говорити про новий канал, без шлейфу історії.

Про ідею:

Рекламна кампанія у воєнний час потребує підвищеної уваги, особливо коли це медіа. Не на часі пишність та пафос. 

Провівши аналіз глядача, отримавши задачу від клієнта – команда costil agency запропонувала лаконічну та зрозумілу ідею: показати медіа під кутом тих, хто також «воює», але на своєму фронті. Вже понад 8 років триває масштабна інформаційна війна в якій кожне, якісне, перевірене українське медіа відвойовує квадратні метри людської свідомості. Ця ідея лягла в концепцію ролика. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

В ролику «одне ціле заради однієї цілі» показує історію важливих працівників телемедіа: журналіст, редактор новин, ведуча. Спочатку видно паралель між журналістом та військовим, де у кожного своя зброя задля перемоги.

Редактор новин, ретельно переглядає матеріал, який має вийти у світ та в останні хвилини перед ефіром надає перевірені новини та передає естафету ведучій – частині команди. Адже всі працюють заради єдиного результату.

Ролик вже наразі в ротації телеканалу. Відбувається активне digital просування на платформах Youtube, Instagram, Facebook, залучення місцевих інфлюєнсерів та інформаційних платформ каналу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео