Рекламна кампанія оновленого телеканалу говорить про тих, хто «воює» на своєму фронті
12 Лип 2022, 15:18

Рекламна кампанія оновленого телеканалу говорить про тих, хто «воює» на своєму фронті

Телерадіокомпанія здійснила масштабний ребрендинг, починаючи від якості мовлення, закінчуючи оновленою студією та назвою. Слоган каналу «С4» – медіа гарячих новин. Канал відмовився від гучних змін на пояснень аудиторії чому відбувся перехід, тому командою агенції costil agency було прийнято спільне рішення з’явитись зненацька і одразу говорити про новий канал, без шлейфу історії.

Про ідею:

Рекламна кампанія у воєнний час потребує підвищеної уваги, особливо коли це медіа. Не на часі пишність та пафос. 

Провівши аналіз глядача, отримавши задачу від клієнта – команда costil agency запропонувала лаконічну та зрозумілу ідею: показати медіа під кутом тих, хто також «воює», але на своєму фронті. Вже понад 8 років триває масштабна інформаційна війна в якій кожне, якісне, перевірене українське медіа відвойовує квадратні метри людської свідомості. Ця ідея лягла в концепцію ролика. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В ролику «одне ціле заради однієї цілі» показує історію важливих працівників телемедіа: журналіст, редактор новин, ведуча. Спочатку видно паралель між журналістом та військовим, де у кожного своя зброя задля перемоги.

Редактор новин, ретельно переглядає матеріал, який має вийти у світ та в останні хвилини перед ефіром надає перевірені новини та передає естафету ведучій – частині команди. Адже всі працюють заради єдиного результату.

Ролик вже наразі в ротації телеканалу. Відбувається активне digital просування на платформах Youtube, Instagram, Facebook, залучення місцевих інфлюєнсерів та інформаційних платформ каналу.

Розкажіть друзям про новину