Volkswagen підкреслив свою якість та надійність у новій кампанії від агенції DDB Paris, використовуючи фірмовий гумор і несподівану історію героя.
Рекламний ролик розповідає про Максима — доброго та симпатичного чоловіка, який страждає на децидофобію. Інакше кажучи, він має хронічну нездатність ухвалювати рішення.
З раннього дитинства Максим не може вибрати навіть прості речі: яку карту витягнути під час фокусу на дні народження, яку страву замовити в кафетерії або кому передати м’яч на футбольному полі. Будь-який вибір викликає у нього паніку, аж до втрати свідомості.
Проте все змінюється, коли в його житті з’являється Volkswagen. І тут трапляється диво — Максим не втрачає свідомість. Він уперше легко ухвалює рішення. Бо Volkswagen — це простий і очевидний вибір.
Ця історія є алегорією сумнівів, які відчувають багато людей, обираючи автомобіль у світі, переповненому новими моделями, брендами й технологіями. І саме тому Volkswagen позиціонує себе як вибір, який не потребує вагань.