Реклама у стилі серіалу «Останні з нас» розповіла про майбутнє людства
14 Бер 2023, 10:21

Реклама у стилі серіалу «Останні з нас» розповіла про майбутнє людства

Організація захисту тварин Peta попереджає, що м’ясна і молочна промисловість робить майбутнє непридатним для життя.

У популярному серіалі «Останні з нас» грибок перетворив людей на зомбі. Остання реклама Peta, що збігається з фіналом першого сезону, натякає на апокаліптичне майбутнє, в якому люди страждають від наслідків власного надмірного споживання.

Peta вказує на м’ясну, молочну та рибальську галузі сільського господарства як на ключові фактори кліматичної надзвичайної ситуації, цитуючи ООН, яка заявила, що вирощування тварин для виробництва продуктів харчування є «одним із двох чи трьох найбільш значних факторів, що призводять до найсерйозніших екологічних проблем на всіх рівнях від локального до глобального».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику дівчинка йде руїнами міста, які нагадують про те, що криза цілком може виявитися катастрофічною для молодого покоління.

«Жоден батько не хоче прирікати своїх дітей на безлюдну планету, тому Peta закликає всіх стати веганами, поки не стало занадто пізно», — заявила організація.

Розкажіть друзям про новину