Реклама фільму про Наполеона з’явилась на місці його поразки
16 Лис 2023, 13:33

Реклама фільму про Наполеона з’явилась на місці його поразки

Через 208 років після епічної битви Наполеон домінує на знаменитому банері кінотеатру BFI IMAX у районі в центрі Лондона Ватерлоо — місці, що є синонімом його остаточної поразки.

Масивна інсталяція Sony Pictures на найбільшому рекламному полотні Європи приурочена до британського кінопрокату байопіку-блокбастера «Наполеон» Рідлі Скотта, що відбудеться 22 листопада.

Над креативною зовнішньою рекламою працювало агентство Empire Design, а планування здійснювали агенції MG OMD та Talon.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Стюарт Вільямс, заступник генерального директора та директор з маркетингу Sony Pictures, сказав: «Ватерлоо та Наполеон — це синоніми. Ми хотіли відзначити вихід фільму «Наполеон» на екрани кінотеатрів певною активністю в місці, яке є не лише знаковим з точки зору історії Наполеона, але й одним з найвідоміших місць, до якого можна отримати доступ».

Сусідній з BFI IMAX Міст Ватерлоо нагадує про вирішальну битву 1815 року, яка знищила імперську владу Наполеона.

«Що може бути кращим місцем, ніж BFI IMAX у Ватерлоо, величезна споруда, яка також ідеально вписується в багату спадщину імператора», — сказав Стівен Кук, директор по роботі з клієнтами MG OMD.

Більш широка зовнішня кампанія включає широкоформатні диджитал екрани у восьми інших містах Великої Британії, а також розміщення на узбіччях доріг, у торгових центрах та на залізниці, а також додаткову рекламу на великоформатних банерах та автобусних зупинках.

Реліз фільму також відзначається широкою телевізійною, радіо- та диджитал активністю.

Розкажіть друзям про новину