05 Чер 2024, 11:20

Реальний та уявний світ перетнулися у роликах сервісу аудіокниг

Сцени нової глобальної кампанії сервісу аудіокниг Audible нагадують сцени з фільму, а точніше, з роману.

В одному ролику детектив уважно розглядає дошку доказів і з’єднує крапки над «і» в тьмяно освітленій сцені під таємничу музику. В іншому — розгортається науково-фантастична війна у кіберпросторі. Обидві сцени розгортаються доти, доки щось дивне не перериває візуальний ряд, — реальне життя.

Ролики показують, як це — зануритися в аудіокнигу чи подкаст на Audible, виконуючи повсякденні справи: їздити на роботу, займатися спортом, готувати їжу, прибирати тощо.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Додаткові візуальні ефекти зовнішньої реклами зіставляють реальність і вигаданий світ. Кампанія створювалася на трьох континентах, зйомки проходили в Бразилії, Таїланді та Великобританії, поєднуючи CGI та зняті візуали. Креативним агентством виступило Fold7.

«Аудіокатегорія варіюється в різних країнах світу, але кампанія, яку ми створили, поєднує випадки використання Audible: поїздки на роботу, фізичні вправи, домашні справи, вигул собаки — з такими жанрами контенту, як: наукова фантастика, кримінальна фантастика, трилери та комедії, — щоб показати, як Audible допомагає слухачам розкрити свою уяву, підносячи повсякденні моменти», — розповіла Сьюзан Юревіч, директорка з питань бренду та міжнародних зв’язків Audible.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео