Рамки Coca-Cola у ресторанах Буенос-Айреса відзначили чарівні моменти людей за столом
02 Тра 2024, 11:34

Рамки Coca-Cola у ресторанах Буенос-Айреса відзначили чарівні моменти людей за столом

Coca-Cola запустила кампанію «Frame The Magic», яка висвітлює чарівні моменти за столом, звертається до справжніх зв’язків між людьми та надихає людей бачити чарівні моменти у повсякденному житті.

Часто робота, тиск або просто дозвілля затьмарюють людські зв’язки, змушуючи забувати цінувати прості, повсякденні моменти. Але для Coca-Cola є рішення цієї проблеми. Кампанія «Frame The Magic» м’яко нагадує про магію реальних стосунків, які відбуваються навколо щодня.

У ресторанах Буенос-Айреса, таких як Kentucky та Club de la Milanesa, було створено справжню рамку, де шанувальники можуть взаємодіяти та просто спостерігати за чарівними моментами, як вони відбуваються.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія буде проходити в Латинській Америці і була створена агенцією DAVID Miami.

«Кампанія заохочує людей поринути у магію повсякденного життя разом із Coca-Cola. Вона про справжні зв’язки та справжні моменти, які роблять життя особливим. Кампанія «Frame The Magic» має на меті надихнути людей відзначити радість бути разом з тими, кого ми любимо», — говорить Едгард Джанезі, головний виконавчий директор компанії DAVID Miami.

Розкажіть друзям про новину