Рамки Coca-Cola у ресторанах Буенос-Айреса відзначили чарівні моменти людей за столом
02 Тра 2024, 11:34

Рамки Coca-Cola у ресторанах Буенос-Айреса відзначили чарівні моменти людей за столом

Coca-Cola запустила кампанію «Frame The Magic», яка висвітлює чарівні моменти за столом, звертається до справжніх зв’язків між людьми та надихає людей бачити чарівні моменти у повсякденному житті.

Часто робота, тиск або просто дозвілля затьмарюють людські зв’язки, змушуючи забувати цінувати прості, повсякденні моменти. Але для Coca-Cola є рішення цієї проблеми. Кампанія «Frame The Magic» м’яко нагадує про магію реальних стосунків, які відбуваються навколо щодня.

У ресторанах Буенос-Айреса, таких як Kentucky та Club de la Milanesa, було створено справжню рамку, де шанувальники можуть взаємодіяти та просто спостерігати за чарівними моментами, як вони відбуваються.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія буде проходити в Латинській Америці і була створена агенцією DAVID Miami.

«Кампанія заохочує людей поринути у магію повсякденного життя разом із Coca-Cola. Вона про справжні зв’язки та справжні моменти, які роблять життя особливим. Кампанія «Frame The Magic» має на меті надихнути людей відзначити радість бути разом з тими, кого ми любимо», — говорить Едгард Джанезі, головний виконавчий директор компанії DAVID Miami.

Розкажіть друзям про новину