16 Сер 2022, 15:34

Puma закликала дівчаток-підлітків бути самими собою у соціальних мережах

Бути дівчинкою-підлітком може бути складно, і соціальні мережі загострили багато їх проблем. Нова кампанія Puma була створена для того, щоб спонукати дівчат показувати себе справжніми у цьому діджитал середовищі, де більшість реальності відфільтрована.

«Here. We can Be.», створена агентством The Elephant Room і спрямована на те, щоб вселити впевненість і дати можливість дівчаткам-підліткам бути собою без тиску у соціальних мережах.

В основі кампанії платформа «Listening Party» у Лондоні та Парижі, де дівчата та небінарні люди зможуть розділити простір із музичними виконавцями Le Juiice, Amaria BB, Bellah та Sha Simone. Поряд із живим виступом артисти розкажуть свої історії дорослішання та прийняття себе. Потім у учасників буде можливість поділитися власним досвідом та проблемами, а також отримати кілька порад.

Представники бренду також будуть готові дати поради щодо стайлінгу нової моделі взуття Puma Mayze Stack, призначеного для молодих дівчат.

Крім заходів, кампанія включатиме соціальні фільми на каналах Puma та рітейлера JD Sports, включаючи Facebook, Instagram і TikTok.

«Щоб зрозуміти, що відбувається у житті молодих дівчат, потрібно було прислухатися до досліджень і стежити за тим, щоб ці голоси були почуті. Наші артисти — дивовижний приклад того, що вони просто щирі та вірні тому, що вони роблять», — заявила у своїй заяві Шенні Мірс, співзасновник The Elephant Room.

Ніна Тейлор, креативний директор The Elephant Room, додала: «Бути дівчинкою-підлітком важче, ніж будь-коли, з безперервним тиском. Кампанія дає молодим жінкам платформу та простір, щоб бути собою, ким би вони не були, де б вони не знаходилися. Наші музичні виконавці грали центральну роль у розповіді, надихаючи нашу аудиторію власним життєвим досвідом».

Розкажіть друзям про новину