Співзасновник стартапу Wonsulting Джеррі Лі подав резюме під вигаданим ім’ям «Kismma D. Nhuhts» на 100 вакансій і отримав запрошення на 29 співбесід.
У фейковому резюме Джеррі розповів про досвід роботи у топових компаніях, таких як Google, Meta та Amazon, а також додав деякі зі своїх обов’язків:
- створення промокампаній з інфлюенсерами OnlyFans;
- навчання команди, яка розробляє нові продукти під впливом ЛСД та грибів;
- організація оргій щопятниці;
- комунікація з багатими sugar daddies для збору коштів тощо.

У розділі навичок у фейковому резюме згадувалося володіння мовами програмування, як C++, Python та Mia Khalifa.
Оскільки це резюме принесло стільки запрошень на співбесіду, це означає, що рекрутери не вчитувались у його зміст. «Більшість рекрутерів витрачають лише 6 секунд на перегляд резюме. Тому вони не читатимуть всі ваші пункти», — зазначив Лі.
Тому на прикладі свого жартівливого резюме Джеррі поділився кількома порадами, як привернути увагу рекрутерів:
- резюме має виглядати естетично;
- 80% резюме має бути наповнене пронумерованими пунктами;
- резюме повинно містити лаконічні назви посад, а не розпливчасті формулювання.