Промо чи FOMO: бренд косметики виступив проти імпульсивних покупок під час Чорної п’ятниці
05 Лис 2024, 10:38

Промо чи FOMO: бренд косметики виступив проти імпульсивних покупок під час Чорної п’ятниці

Бренд косметики для догляду за шкірою The Ordinary запустив кампанію «Slowvember», щоб випередити ажіотаж Чорної п’ятниці, заохочуючи покупців бути більш уважними до своїх покупок.

Кампанія має антиконсьюмеристську спрямованість, а білборди демонструють гасла на кшталт «Промо чи FOMO?» у яскравих чорно-білих кольорах.

Кампанія також має на меті викрити нечесні маркетингові тактики на тлі культури викидання, надмірного споживання, планованого застарівання та шрінкфляції — проблем, які швидко зростають у галузях, орієнтованих на споживача.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Родзинкою кампанії є знижка 23% від бренду на їхні покупки, усуваючи необхідність панічних покупок і прийняття рішень в умовах дефіциту часу. Окрім цього, The Ordinary також закриє свої фізичні та онлайн-магазини на Чорну п’ятницю.

Кампанія, що триватиме протягом листопада у ключових містах Великої Британії, США та Канади, складатиметься з реклами в соціальних мережах та яскравих постерів на зовнішніх носіях.

Розкажіть друзям про новину