«Повернись живим» випустив колекцію картатих сорочок, як у Тараса Чмута
28 Лис 2024, 10:51

«Повернись живим» випустив колекцію картатих сорочок, як у Тараса Чмута

Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» та бренд тактичного одягу M-TAC запустили лімітовану серію червоно-чорних сорочок у клітинку.

Колекція складається з 500 екземплярів, кожен із яких має індивідуальний порядковий номер, а кошти від продажів ексклюзивних сорочок підуть на підтримку операційної діяльності фонду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину