Постери порівняли Геловін у світі із буденністю зоозахисників та петперентів в Україні
31 Жов 2023, 18:01

Постери порівняли Геловін у світі із буденністю зоозахисників та петперентів в Україні

Зоозахисна громадська організація «Зоопатруль Україна» запустила соціальну рекламу «(НЕ) Геловін лякає», щоб закликати людей підтримати українських волонтерів, зокрема, притулки для тварин в період воєнного стану. 

Соціальна кампанія «(НЕ) Геловін лякає» — це низка постерів, де зображені атрибути Вечора всіх святих у світі у порівнянні із буденністю зоозахисників та власників тварин в Україні зараз. Штучна павутинка проти маскувальних сіток, звуки феєрверків проти вибухів під час ракетних атак, «жаский» декор на газонах перед будинками проти заміноваваних дворів та посадок — реальність країни, яка вже другий рік живе в умовах війни значно страшніша за вигаданих монстрів, якими лякають у Геловінську ніч.

«Геловін у світі — це свято, коли люди зустрічаються зі своїми страхами та долають їх, карнавалізуючи. Але українців вже давно не налякаєш привидами чи вовкулаками. Для волонтерських організацій подолати свій страх зараз — це бути впевненими, що ми переживемо цю зиму і зможемо бути корисними для своєї країни», — зауважує головна менеджерка організації Ірена Скакун.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Зима для українців не обіцяє бути спокійною. Зоозахисників чекатимуть нові випробування, адже кількість тварин, які зараз втрачають дім, отримують травми у зонах бойових дій чи страждають від живодерів, на жаль, тільки збільшується. Взимку, коли температура падає і шанси вижити на вулиці для безхатніх тварин знижують також, ми маємо працювати та допомагати більше. Ми добре усвідомлюємо, що в умовах війни, ми — не в першому пріоритеті, але, я вважаю, що це не має нас зупиняти», — каже директор організації «Зоопатруль Україна» Дмитро Ревнюк.

Кампанія вже отримала фідбек у соцмережах. Люди репостять постери із закликом приходити плести сітки, розповідають історії, як через війну перестали боятися темряви чи привидів. 

Креативна команда «Зоопатруля» сподівається, що вже дуже скоро, із перемогою, ми зможемо повернутися до своїх маленьких, можливо трохи ірраціональних страхів, позбувшись щоденного страху, який транслює нам війна. А зараз важливо підтримувати тих, хто наближає цю перемогу — військових та волонтерів. 

Розкажіть друзям про новину