27 Тра 2024, 11:50

Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів

Косметичний бренд The Ordinary продовжує свою кампанію, яка зосереджується на філософії бренду, що надає перевагу науці, а не знаменитостям та маркетинговим заявам.

Нова зовнішня реклама від агентства Uncommon зобразила кошики клієнтів The Ordinary, у якому лежать сироватки бренду, а внизу — такі «товари», як «підтримка знаменитостей», «розкішна упаковка» та «вигадливі слова на кшталт «магія» на етикетці» у нульовій кількості, вчергове нагадуючи про свій простий та стриманий підхід до комунікацій зі споживачами.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину

Нове відео