27 Тра 2024, 11:50

Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів

Косметичний бренд The Ordinary продовжує свою кампанію, яка зосереджується на філософії бренду, що надає перевагу науці, а не знаменитостям та маркетинговим заявам.

Нова зовнішня реклама від агентства Uncommon зобразила кошики клієнтів The Ordinary, у якому лежать сироватки бренду, а внизу — такі «товари», як «підтримка знаменитостей», «розкішна упаковка» та «вигадливі слова на кшталт «магія» на етикетці» у нульовій кількості, вчергове нагадуючи про свій простий та стриманий підхід до комунікацій зі споживачами.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину

Нове відео