Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів
27 Тра 2024, 11:50

Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів

Косметичний бренд The Ordinary продовжує свою кампанію, яка зосереджується на філософії бренду, що надає перевагу науці, а не знаменитостям та маркетинговим заявам.

Нова зовнішня реклама від агентства Uncommon зобразила кошики клієнтів The Ordinary, у якому лежать сироватки бренду, а внизу — такі «товари», як «підтримка знаменитостей», «розкішна упаковка» та «вигадливі слова на кшталт «магія» на етикетці» у нульовій кількості, вчергове нагадуючи про свій простий та стриманий підхід до комунікацій зі споживачами.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину