Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів
27 Тра 2024, 11:50

Постери косметичного бренду показали, що лежить у кошиках його клієнтів

Косметичний бренд The Ordinary продовжує свою кампанію, яка зосереджується на філософії бренду, що надає перевагу науці, а не знаменитостям та маркетинговим заявам.

Нова зовнішня реклама від агентства Uncommon зобразила кошики клієнтів The Ordinary, у якому лежать сироватки бренду, а внизу — такі «товари», як «підтримка знаменитостей», «розкішна упаковка» та «вигадливі слова на кшталт «магія» на етикетці» у нульовій кількості, вчергове нагадуючи про свій простий та стриманий підхід до комунікацій зі споживачами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину