Мінімалістичні постери косметичного бренду віддали перевагу науці, а не знаменитостям
13 Тра 2024, 13:01

Мінімалістичні постери косметичного бренду віддали перевагу науці, а не знаменитостям

Бренд по догляду за шкірою The Ordinary, відомий своєю гіалуроновою кислотою, відмовився від помпезності у новій глобальній кампанії від агенції Uncommon.

Новина за темою
Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами

Мінімалістична зовнішня реклама вражає своєю простотою та спирається в основному на слова, які говорять про фокус бренду на науці, а не на знаменитостях.

Розміщення по всій Великобританії, США та Канаді використовують прямий, чесний підхід до тексту, залишаючи у глядача відчуття, що це реклама без дурниць.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія «представляє останній крок бренду до зміни сприйняття індустрії краси, пропонуючи голос прозорості поряд з відомими, високоякісними формулами за розумною ціною».

Розкажіть друзям про новину