Мінімалістичні постери косметичного бренду віддали перевагу науці, а не знаменитостям
13 Тра 2024, 13:01

Мінімалістичні постери косметичного бренду віддали перевагу науці, а не знаменитостям

Бренд по догляду за шкірою The Ordinary, відомий своєю гіалуроновою кислотою, відмовився від помпезності у новій глобальній кампанії від агенції Uncommon.

Новина за темою
Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами

Мінімалістична зовнішня реклама вражає своєю простотою та спирається в основному на слова, які говорять про фокус бренду на науці, а не на знаменитостях.

Розміщення по всій Великобританії, США та Канаді використовують прямий, чесний підхід до тексту, залишаючи у глядача відчуття, що це реклама без дурниць.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія «представляє останній крок бренду до зміни сприйняття індустрії краси, пропонуючи голос прозорості поряд з відомими, високоякісними формулами за розумною ціною».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео