Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами
06 Тра 2024, 10:50

Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами

Бренд доглядової косметики The Ordinary представив постер, у якому висміяв нездатність науковців вигадати гарну назву косметичним продуктам.

Креатив розповів історію про те, як люди дивуються тому, що продукти The Ordinary не мають назви. Бренд розповів, як намагався одного разу створити неймінг, проте не вийшло через те, що «вчені — жахливі копірайтери».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео