Post Malone з гральними картами та Дуа Ліпа з попкорном з’явились на білбордах Amazon
17 Січ 2024, 17:21

Post Malone з гральними картами та Дуа Ліпа з попкорном з’явились на білбордах Amazon

Американський репер Post Malone та поп-співачка Дуа Ліпа з’явилися на білбордах Amazon поряд із повсякденними предметами, такими як гральні карти та попкорн.

Білборди розмістили у Нью-Йорку і містять такі рядки, як «Від приставок до карткових ігор. Це на Prime» з фото Post Malone та колодою гральних карт, а також «Від снеків до музики. Це на Prime», який супроводжується фотографіями Ліпи та попкорн-машиною.

Ця зовнішня реклама слідує за двома рекламними кампаніями бренду, які вийшли на початку року і показали, як клієнти можуть знайти нові інтереси та хобі у 2024 році.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розробкою кампанії займалось агентство Wieden+Kennedy. Вона підтримується платними соціальними та диджитал медійними платформами.

Розкажіть друзям про новину