Pop-Tarts звинуватив Джеррі Сайнфелда у порушенні прав на торгову марку у комедійному ролику
01 Тра 2024, 16:40

Pop-Tarts звинуватив Джеррі Сайнфелда у порушенні прав на торгову марку у комедійному ролику

Незважаючи на те, що виробник сухих сніданків та продуктів харчування швидкого приготування Kellanova не брав участі у створенні майбутнього фільму про свій бренд Pop-Tarts, це не завадило бренду скористатися ним як маркетинговою можливістю.

Фільм стендап коміка, сценариста та актора Джеррі Сайнфелда «Нерозморожений» на Netflix — це вигадана комедія про історію походження Pop-Tarts. Напередодні виходу фільму на екрани 3 травня Kellanova та режисери спільно створили короткометражний фільм та лотерею, щоб продемонструвати підтримку фільму з боку бренду.

Короткометражний фільм з Сайнфелдом у головній ролі був створений творчим колективом агенції Le Truc, що належить Publicis Groupe, та командою з маркетингового партнерства Netflix. У короткометражці Сайнфелд зустрічається з керівниками Pop-Tarts (і маскотом бренду), які звинувачують Сайнфелда у порушенні прав на торгову марку за використання назви Pop-Tarts без дозволу. Таким чином, керівники крадуть частину інтелектуальної власності Сайнфелда, включаючи відомих персонажів його популярного ситкому, а також його кар’єру стендап коміка.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=6Uv1ofWr8Zk&ab_channel=Pop-Tarts

«Наш дидижтал короткометражний фільм заснований на реальній історії про те, як Джеррі не питав дозволу на створення фільму. Те, що Сайнфелд розповів історію створення Pop-Tarts, — це більше, ніж будь-яка можливість для брендингу, яку ми могли собі уявити, але викрадення його інтелектуальної власності натомість може бути просто глазур’ю на вершині», — зазначає Джулія Нейман, партнерка та креативна директорка Le Truc.

Разом із короткометражкою Kellanova дає можливість шанувальникам виграти лімітовану серію коробок «Trat-Pops» — натяк на сюжет фільму, пов’язаний з друкарською помилкою. Споживачі можуть взяти участь у розіграші, повідомивши своє ім’я та прізвище, адресу електронної пошти та дату народження.

«Хоча Pop-Tarts не брав участі у створенні фільму, ми раді можливості стати частиною його перегляду і сподіваємося, що фанати насолоджуватимуться фільмом, тримаючи в руках тостер Pop-Tarts на свій вибір», — сказала Хейді Рей, старша маркетинг-директор бренду Pop-Tarts.

Розкажіть друзям про новину