Покинуті іграшки розповіли про непостійну любов дітей до них
20 Лис 2024, 16:52

Покинуті іграшки розповіли про непостійну любов дітей до них

Замість того, щоб показати радість, яку можуть принести дітям нові іграшки, різдвяна реклама британського бренду дитячих товарів The Entertainer приймає похмурий тон, показуючи, що відбувається зі старими іграшками.

У центрі уваги — пухнаста іграшка на ім’я Рей, колись улюблена, а тепер відкинута, яка спостерігає за тим, як її власниця грається з іграшковим монстр-траком.

В основі ролика лежить кавер-версія пісні Roxette «It Must Have Been Love», виконана музикантом Бакстером Д’юрі, яка перетворює потужну баладу 80-х на похмуру реп-версію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна команда Метт Гей та Ферігал Баланс з агентства adam&eveDDB кажуть, що вони хотіли «справжнього розбитого серця, але з посмішкою».

«Нам потрібен був голос, який би втілював характер Рея, щось не миле і не вульгарне, і ми одразу зрозуміли, що нам потрібен Бакстер Д’юрі. Голос, який, можливо, відрізнявся б від того, що ви зазвичай чуєте в різдвяній рекламі», — сказали креативники.

Реклама уникає звичного різдвяного тону, натомість звертаючись до ностальгії та почуття провини. І кожен, хто відчуває особливу симпатію до Рея, може придбати цю іграшку в магазинах The Entertainer протягом обмеженого часу.

Розкажіть друзям про новину