Замість того, щоб показати радість, яку можуть принести дітям нові іграшки, різдвяна реклама британського бренду дитячих товарів The Entertainer приймає похмурий тон, показуючи, що відбувається зі старими іграшками.
У центрі уваги — пухнаста іграшка на ім’я Рей, колись улюблена, а тепер відкинута, яка спостерігає за тим, як її власниця грається з іграшковим монстр-траком.
В основі ролика лежить кавер-версія пісні Roxette «It Must Have Been Love», виконана музикантом Бакстером Д’юрі, яка перетворює потужну баладу 80-х на похмуру реп-версію.
Креативна команда Метт Гей та Ферігал Баланс з агентства adam&eveDDB кажуть, що вони хотіли «справжнього розбитого серця, але з посмішкою».
«Нам потрібен був голос, який би втілював характер Рея, щось не миле і не вульгарне, і ми одразу зрозуміли, що нам потрібен Бакстер Д’юрі. Голос, який, можливо, відрізнявся б від того, що ви зазвичай чуєте в різдвяній рекламі», — сказали креативники.
Реклама уникає звичного різдвяного тону, натомість звертаючись до ностальгії та почуття провини. І кожен, хто відчуває особливу симпатію до Рея, може придбати цю іграшку в магазинах The Entertainer протягом обмеженого часу.