Платформа купівлі-продажу авто створила каталог іграшкових автомобілів Барбі
12 Бер 2024, 15:40

Платформа купівлі-продажу авто створила каталог іграшкових автомобілів Барбі

Барбі продовжує розфарбовувати світ у рожевий колір, оскільки її манія живе скрізь, навіть на сайтах перепродажу та на соціальних маркетплейсах, де ціни на вживані іграшкові машинки Mattel «Barbie Dream» з липня минулого року злетіли до небес. У багатьох випадках ці іграшкові автомобілі виставлені на продаж за завищеними цінами — понад 100 доларів і навіть більше.

Щоб зробити ці скарби, які користуються високим попитом, знову доступними, онлайн-платформа продажу автомобілів CarBravo від General Motors за підтримки свого партнера креативної агенції MRM Detroit створила власну базу з 120+ вживаних іграшкових машинок Barbie Dream і робить їх доступними на власній унікальній комерційній платформі бренду. Таким чином, CarBravo використовує поп-культурний дух часу, щоб підкреслити обіцянку бренду та ритейлера завжди надавати транспортні засоби за справедливою ціною — незалежно від того, чи йдеться про справжній автомобіль у натуральну величину, чи навіть про рожеву іграшкову машинку розміром з ляльку.

Щоб втілити все це в життя, команда CarBravo провела повноцінну фотосесію і презентувала кожен з вживаних іграшкових автомобілів Barbie Dream так само, як і будь-який інший транспортний засіб на своєму сайті, щоб підготувати їх до виставлення на продаж тут. Купуючи іграшкові машинки, споживачі також матимуть змогу ознайомитися з реальними машинками мрії CarBravo у натуральну величину під час перегляду оголошень на сайті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зрештою, незалежно від того, чи це вінтажний автомобіль Barbie Dream на полиці, чи вживаний позашляховик у гаражі, CarBravo прагне, щоб його споживачі отримували справедливу ціну.

Стів Вайнман, менеджер з реклами та маркетингу CarBravo, сказав: «Коли люди знайомляться з CarBravo, ми хочемо, щоб вони посміхалися і отримували те, що хочуть, за справедливу ціну, незалежно від того, чи купують вони автомобіль мрії Барбі, чи справжній автомобіль. Це те, що відрізняє нас від інших».

Розкажіть друзям про новину