Нова платформа e!Creative під управлінням ElloWorks у Talenthouse зарекомендувала себе як джерело роботи для українських креативників.
Платформу було розроблено після того, як війна в Україні призупинила місцевий попит на творчість.
Побачивши вплив російського вторгнення на галузь, Інґмар Янсон, колишній керуючий директор Scholz & Friends International, знайшов рішення та звернувся до платформи талантів Talenthouse із пропозицією створити творчий центр.
Він заручився підтримкою друга та колишньої колеги Надії Скриннік, креативного директора AdBakers Ukraine, щоб поширити інформацію про e!Creative. Керівник відділу Talenthouse Ліз фон Левен також допомагала керувати проектом.
Платформа була запущена 21 березня та швидко набрала обертів і тепер налічує понад 2 тисячі українських креативників, готових писати, ілюструвати та творити миттєво.
Креативний директор Надія Скриннік сказала, що їй «пощастило», що її агентство має міжнародних клієнтів, але до того часу, коли Янсон підійшов до неї, вона вже більше тижня не бачила місцевих клієнтів: «Ось так. Бум, і немає роботи». Крім того, за її словами, в Україні оплата за виконану роботу може тривати від 30 до 90 днів.
Проте вона наголосила, що платформу слід розглядати не як благодійну організацію, а скоріше як центр, у якому потенційні клієнти можуть наймати людей, які опинилися у скрутній ситуації.
Вона сказала: «Чого люди не повинні робити, то це шкодувати нас, тому що ми можемо подбати про себе. Нам потрібна наша свобода зараз, щоб ми могли виграти та заробити частки клієнтів на ринку. Просто подивіться на наше портфоліо, дайте нам шанс і киньте нам виклик. Це все, що ми хочемо».
У бесіді з Campaign Майя Богл, співзасновниця Talenthouse, благала агентства та потенційних клієнтів додавати брифи на платформу та сказала: «Багато креаторів нині в Україні хочуть як і раніше працювати, їм потрібна можливість заробляти гроші, робити щось справді позитивне, а не виглядати жертвою».
«Давайте дамо їм можливість працювати там, де вони є, дати їм ці завдання, дати їм цю цінність визнання та насправді гарантувати, що вони можуть допомогти відновити українську економіку, а не просто знищити її творчий талант».
Бренди та стартапи можуть зареєструватися на платформі ElloWorks від Talenthouse та завантажити творчий запис. Тоді їм порекомендують креативних людей, чиї навички точно відповідають вимогам.
Щоб почати отримувати роботу, креативщикам необхідно зареєструватися на платформі ElloWorks від Talenthouse. Цей короткий процес включає відмітки всіх застосовних галузей знань і додавання прикладів робіт або посилань до портфоліо. Після швидкої реєстрації користувач буде миттєво готовий почати отримувати творчу роботу.
Плата за роботу встановлюється автоматично на основі середніх ринкових ставок у Європі – таким чином усувається необхідність у переговорах та забезпечується справедлива оплата.
Talenthouse раніше розпочала аналогічний проект у розпал пандемії коронавірусу, відмовившись від зборів і створивши бібліотеку контенту з приблизно 5 тисяч творчих робіт для поширення інформації.
Доступна для громадськості, її робота використовувалася рядом різних організацій та видань, від підрозділів ООН до місцевих рад та особистих блогів.
Богл сказала, що це добре підготувало їх до виконання завдання e!Creative, і вона впевнена, що рекламна індустрія підтримає її.