Південноафриканська мережа ресторанів зобразила людей, які панічно бояться кісток
26 Лют 2025, 10:31

Південноафриканська мережа ресторанів зобразила людей, які панічно бояться кісток

Існує невеликий відсоток населення, який суспільство ігнорує і часто висміює — люди зі страхом перед кістками. Для цих стражденних душ життя — це низка жахів, оскільки вони остерігаються всього, що має хоч якийсь стосунок до кісток.

Варто тільки уявити їхній жах, коли вони зіткнулися з курячою гомілкою на зустрічі групи підтримки Анонімних Хрящофобів. Цей інсайт надихнув на створення нової кампанії південноафриканську мережу ресторанів Chicken Licken.

У гумористичному ролику Chicken Licken показав паркувальника, який кидає роботу через мультяшні скелети по телевізору, старшокласницю, яка непритомніє в музеї зі скелетами тварин, та інших людей, яких до жаху лякають кістки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У такий спосіб мережа ресторанів показує, що її смажена курка є ідеальною їжею для тих, хто боїться кісток.

Розкажіть друзям про новину