«Південний парк» створив виставку до свого 25-річчя
15 Сер 2022, 17:13

«Південний парк» створив виставку до свого 25-річчя

Лейганн Фарреллі, директор з бізнес-лідерства агентства Superfly, був залучений командами «Південного парку» та каналу Comedy Central, по якому транслюється мультфільм, для управління логістикою виставки, присвяченої річниці прем’єри шоу – 13 серпня 1997 р. і «знайти спосіб продемонструвати, як насправді виглядають 25 років чогось». Ідея полягала в тому, що пересувний вантажний контейнер, що нагадує складське приміщення, стане однією з головних визначних пам’яток виставки.

«South Park: The 25th Anniversary Experience» — іммерсивна виставка, на якій представлені предмети зі сховища, пов’язані із шоу, та інтерактивні можливості для фото. Шанувальники змогли відвідати виставку в Нью-Йорку та Чикаго в останні дві суботи липня.

Досвід також охопив також коріння шоу зі штату Колорадо з дводенним концертом в амфітеатрі Red Rocks у Моррісоні за участю музичного метал-гурту Primus, які є виконавцями головної пісню шоу, та гурту Ween, який з’явився в епізоді 2 сезону. Творці шоу були ведучими. Для фанатів, які не змогли дістати квитки на шоу, додали активації, ігри та косплей-конкурси.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

І це ще не кінець: фанати зупинились в Денвері, а фінальна зустріч відбудеться у Лос-Анджелесі 20 серпня.

Емі Кемпбелл, директор з маркетингу Paramount Media Networks та MTV Entertainment Studios, розповіла, що мета виставки — відправити «любовний лист» фанатам «Південного парку» та відзначити спадщину шоу.

Цей досвід знайшов відгук у фанатів, зазначивши, що реакція була «чистою та абсолютною надмірною радістю».

«Ви можете почути їхні крики і вереск усередині контейнера, коли вони відкривають дверцята і знаходять якусь витончену річ, або ви можете почути, як вони розповідають про свої улюблені моменти в шоу», — сказав Фареллі.

Розкажіть друзям про новину