Піт Девідсон став роботом у ролику бренду води
03 Тра 2023, 11:30

Піт Девідсон став роботом у ролику бренду води

Шанувальники комічного телешоу Суботнього вечора в прямому ефірі та бренду води Smartwater можуть радіти, оскільки Робо-Піт став реальністю завдяки новій рекламній кампанії бренду питної води Coca-Cola.

Іноді останньою інновацією у робототехніці є андроїд, який стирає межі між людським і технічним світом. Інколи це планшет, прикріплений до підставки для води, який дозволяє знаменитостям віртуально знімати рекламний ролик, насолоджуючись літнім відпочинком.

Саме така ідея лежить в основі літньої кампанії Smartwater за участю колишньої зірки телешоу Піта Девідсона під назвою «Robo-Pete’s grand entrance». У короткому ролику Девідсон спілкується з людьми на знімальному майданчику реклами Smartwater за допомогою планшета у відеочаті, прикріпленого до кулера, наповненого водою Smartwaters (також відомого як Робо-Піт).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З Робо-Пітом на знімальному майданчику актор може виконувати свої обов’язки бренд-амбасадора Smartwater, одночасно охолоджуючись біля басейну на курорті. Яким би незграбним не здавався Робо-Піт, дехто вважає цю ідею досить розумною.

Фільм буде підтримуватися поєднанням платної і власної традиційної та діджитал реклами. Очолила цю роботу агенція Open X, що входить до складу WPP.

Розкажіть друзям про новину