Pinterest опублікував для агентств посібник з пін-маркетингу у 2024 році
02 Лют 2024, 12:04

Pinterest опублікував для агентств посібник з пін-маркетингу у 2024 році

Pinterest опублікував новий посібник «Pinterest Predicts Agency Insights Guide», у якому детальніше розглядається загальний звіт з прогнозами та надаються додаткові поради для маркетологів, які хочуть скористатися цими трендами.

26-сторінковий посібник у стилі журналу містить безліч порад про те, як максимізувати ефективність маркетингових кампаній у Pinterest, використовуючи тренди, що базуються на даних, та адаптуючи свої рекламні кампанії відповідно до поведінки користувачів.

І, враховуючи точність минулих прогнозів Pinterest, їх варто взяти до уваги.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як пояснює Pinterest: «За останні чотири роки ми побачили, що більшість наших прогнозів щодо трендів справдилися — фактично 80%. І ці тренди починаються раніше і тривають довше, ніж миттєві вірусні моменти на інших платформах. У Pinterest ви маєте довшу злітно-посадкову смугу, щоб налагодити глибші зв’язки з ключовими демографічними групами ваших клієнтів і опинитися перед ними саме в той момент, коли вони будуть готові до покупки».

Ви можете завантажити повний посібник для агентств Pinterest тут, але в цій публікації ми розглянемо деякі ключові моменти.

Основна увага в новому посібнику приділена тому, як маркетологи можуть використовувати прогнози трендів Pinterest, з низкою порад від різних членів творчої команди Pinterest:

Pinterest також включив більш загальні пояснення та поради, які описують, як саме будувати стратегію пін-кампанії.

Тут також є приклади конкретних кейсів, технічна інформація (наприклад, як використовувати API для конверсій Pinterest) та огляди нових трендів.

Тут є багато інформації, і хоча деякі з них досить загальні, якщо хтось серйозно ставиться до маркетингу на Pinterest у 2024 році, йому точно варто завантажити посібник і прочитати всі поради та примітки, які допоможуть йому, як мінімум, замислитися над цим.

А з 482 мільйонами користувачів, кількість яких постійно зростає, і всі вони приходять на платформу з наміром зробити покупку, варто розглянути потенціал пінів для їх маркетингових зусиль.

Розкажіть друзям про новину