«Підписка на захист від придурків»: креативники створили бренд застосунку особистої безпеки для жінок
11 Лис 2024, 14:35

«Підписка на захист від придурків»: креативники створили бренд застосунку особистої безпеки для жінок

Marketing&tech агенція twid створила бренд та оновила застосунок для особистої безпеки «Катерина» від охоронної фірми Явір-2000. 

Охоронна компанія мала запит на повноцінне допрацювання продукту «SOS Button», що раніше запускався як mvp. Це застосунок, що працює на основі щомісячної підписки та допомагає користувачам викликати охоронну службу в разі небезпеки. 

Проведене twid дослідження показало, що основна частина аудиторії — це жінки, і вони потребують простого та інтуїтивно зрозумілого інструменту, який легко інтегрується в щоденне життя. Тому було вирішено створити новий бренд «Катерина», який мав стати символом надійності та захисту, що допомагає жінкам відчувати себе безпечно. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Основна ідея — забезпечити постійне відчуття захищеності для користувачок. Це передають меседжі бренду та стиль комунікацій: відчувати безпеку — це природна і базова потреба. Окрім того, мінімалістичний та інтуїтивний дизайн застосунку дає можливість зосередитися на найважливішому — надійності.

Для реалізації проєкту twid провели якісне дослідження аудиторії та розробили стратегію позиціонування, створили неймінг, розробили дизайн-систему, комунікаційну стратегію та анімовані ролики для запуску сервісу, а також сайт і дизайн самого продукту. 

До прикладу, використання темної теми додатку є продуманим рішенням UX-дизайну, оскільки багато тривожних інцидентів відбуваються саме вночі. Це також дозволяє уникнути ситуацій, коли агресор помічає світіння екрану під час звернення по допомогу.

Одним з нововведень від twid був час прибуття охоронної служби, можливість відстежування чергової групи в реальному часі та чат з ними у застосунку. Це дарує жінкам контроль над ситуацією та додає впевненості. 

Розкажіть друзям про новину