Українські рекламісти з Brain Tank представили компанію «Планета Пластик» на агрофорумі, розкривши потенціал їх зернових рукавів, оригінально, захистивши образ зернових полів від постійної «креативної» експлуатації.
Як каже рекламний гуру Добрентій Спелімович: «Щоб зрозуміти зерно, треба стати ним».
Саме тому команда поставилась до цих слів відповідально та серйозно, шукаючи інсайт у відчуттях самого зерна, яке взаємодіє з продукцією клієнта, а не пішли шляхом найменшого спротиву, експлуатуючи шаблонні аграрні образи у поєднанні з незрозумілим набором текстів.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/1-3-1024x528.jpg)
І звісно, інсайт було знайдено. Адже як зерно може відчувати себе у поліетиленовому рукаві, який захищає його від всіх зовнішніх чинників, як не у повній безпеці?!
Логічно і те, що врожай для аграрія — це його капітал, який він прагне зберегти у безпечному місці. Це чітка аналогія зі звичайним капіталом, який люди зберігають у банківських сховищах.
Тож, зарядившись інсайтами, дизайнери створили образ сейф-сховища, що виконував багато маркетингових задач та транслював безліч важливих повідомлень для аудиторії.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/2-1-1024x528.png)
До класного візуала був необхідний гучний змістовний слоган, який підсилював би візуальний спіч мовним.
«Сейф свій врожай» став тим самим влучним слоганом, фішкою якого є подвійне значення слова «сейф». Адже «сейф» — це одразу і «сховище», і українська адаптація слова «save», що у спонукальній формі заохочує зберігати свій врожай.
У роботі над стендом для форуму креативники використали абсолютно неочікуваний і нетиповий чорний колір як бекграунд для всього наповнення, аби донести загальний образ «Планети Пластик» як технологічного та сучасного виробника, який виділяється на фоні інших та постійно розвивається.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/4-1024x528.jpg)
Флаєр для події був оформлений у вигляді сейфа, щоб зрештою впевнити кожного та закріпитись у пам’яті.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/5-1024x528.jpg)
Сміливість дала результати: «Планета Пластик» стали найпомітнішим стендом на форумі, який привертав до себе максимум уваги.
Але важливіше те, що вони були не лише найпомітнішими, а й максимально зрозумілими для публіки завдяки комплексному підходу до креативу і тому, що повідомлення «зберігати найцінніше» більш змістовне, ніж просто показ зернового рукава посеред поля.