Ексцентричний Тутанхамон та нова кампанія Vaulted знову привертають увагу молоді до інвестування у дорогоцінні метали.
Минулого року Тутанхамон з’явився у серії рекламних роликів, які просували золото як вигідну інвестицію, адже він настільки пов’язаний із золотом, що його навіть поховали у ньому.
Кампанія під назвою «Because Gold» була створена агенцією Fire Kite для застосунку з інвестування у дорогоцінні метали Vaulted від McAlvany Financial Group.
Обличчям кампанії став актор і комік Кріс Герра, відомий своїми відео з розігруванням абсурдних історій з Facebook Marketplace, які зібрали сотні тисяч підписників у TikTok. У рекламній кампанії він постає в образі ексцентричного Тутанхамона.
Кампанія «Because Gold» зруйнувала стереотипи консервативної фінансової реклами: вона сміливо увійшла у попкультуру, поєднавши яскраву візуальну подачу з логічними аргументами та гумором.
Нова кампанія 2025 року під назвою «Free Gold Never Happens» хоч і дещо поступається оригіналу за гостротою, однак перевершує її у креативності. Вона знову демонструє актуальність золота у культурному контексті та продовжує просувати його як розумну інвестицію для молодої, технічно підкованої аудиторії.