Організація, що веде боротьбу за права тварин, PETA не цурається епатажу у своїх кампаніях. Нова кампанія може бути найбільш провокаційною.
Фільм, представлений у рамках кампанії та створений креативною агенцією Samy Alliance для PETA UK, показав піньяту з коров’ячої голови, яка при ударі вивергає кишки та просякнуті кров’ю шкіряні аксесуари. Кампанія закликає глядачів відкрити очі на жорстокість шкіряної промисловості.
Відео, яким група також поділилася безпосередньо з дизайнером Вікторією Бекхем, з’явилося після зриву її показу на Тижні моди в Парижі.
Viva Vegan Leather: PETA storms #VictoriaBeckham catwalk at #ParisFashionWeek ✊
— PETA UK (@PETAUK) March 1, 2024
No garment is worth slaughtering and skinning a sensitive animal. @victoriabeckham, wanna be the champion of vegan leather instead? #VBAW24 pic.twitter.com/kOz1qO4pFp
«Шкіра — це просто безволосе хутро, і люди повинні прокинутися і усвідомити, що ця індустрія визначається стражданнями тварин, — заявила радник з кампаній PETA Мімі Бехечі. — Ми закликаємо всіх обирати стійкі веганські матеріали, які залишають тварин у спокої».
«Ми мали намір зобразити піньяту як подію, сповнену невинності, але, водночас, насильства та жорстокості, щоб відобразити недостатню обізнаність, яка існує у сфері виробництва шкіри. За допомогою ролика ми прагнемо не лише проінформувати, але й надихнути індустрію моди до більш етичних та сталих практик. Ми сподіваємося допомогти споживачам відкрити очі та усвідомити вплив їхніх рішень про покупку», — додав режисер та креативний директор агенції Сантьяго Лусеро.
Щорічно у світі вбивають понад 1 мільярд тварин заради шкіри. В Індії коровам регулярно ламають хвости, а в очі втирають подразнюючі речовини, такі як тютюн і перець чилі, щоб змусити їх долати до 60 миль до бійні. У Китаї собак і котів також вбивають заради шкіри, яку часто неправильно маркують і продають нічого не підозрюючим покупцям.