08 Січ 2024, 13:37

Перетворюємо маркетинг на перевагу: диджитал-агенція iplace з новим позиціонуванням бренду

iplace — амбітна київська диджитал-агенція, яка вже понад 12 років поєднує маркетингові стратегії з креативними рішеннями. Команда працівників вирішує різні завдання бізнесу, від глибинної аналітики і створення диджитал-стратегії до створення та запуску рекламних креативів. iplace працює з відомими українськими компаніями, серед яких Агромат, Eva, Хлібний дар, Перша Гільдія, METAXA, OXYGENIUM, Peugeot, Citroen, Opel, DS Automobiles, Yves Rocher, ОККО, Watsons, Сhemonics, Polpharma та інші.

Про оновлене позиціонування та комунікацію розповів СЕО агенції Богдан Левченко.

Агенція правильних маркетингових рішень

iplace — агенція правильних маркетингових рішень для українських брендів. Саме так звучить новий слоган. Завдання нової бренд-стратегії сфокусуватися на правильних маркетингових рішеннях для бізнесу, особливо, в умовах його ведення під час війни. Нові цілі та цінності, що постали перед кожною українською компанією, вимагають точних фахових компетенцій, щоби отримати підтримку від цільових аудиторій. Тому для ефективного відновлення бізнесу в Україні потрібний професійний маркетинг із правильними рішеннями.

Всі запити, які ми отримуємо сьогодні, — це завдання із двома зірочками, і до них у нас особливий інтерес. Професійна команда iplace — це пристрасні та трушні експерти буремного диджиталу. Нашою метою є досягти максимальної віддачі кожної гривні кожного українського бізнесу за допомогою людського інтелекту та диджитал-технологій. А обіцянка бренду, яку ми хочемо досягти як компанія, — перетворити маркетинг на перевагу кожного бізнесу. Навіть якщо ваші запити здаються занадто складними, ми саме ті круті хлопці й дівчата, які знайдуть саме ТЕ рішення.
Богдан Левченко
СЕО агенції iplace
Експертність та трушність

Ключові переваги агенції — це першокласний клієнтський сервіс, диджитальність, інноваційність та експертність. Новий тон-оф-войс передбачає переконливу комунікацію із практичними знаннями, водночас «трушну», «на хвилі», інколи з іронічним життєвим контентом. Нова візуальна ідентичність бренду відповідає характеру iplace. У логотипі та власному вордмарк використовуються елегантні округлі форми з гострими деталями. Це відсил до сучасного гротеску, мінімалістичного та харизматичного водночас, який ніби натякає на здатність агенції гарно адаптуватися в різних контекстах.

П’ять крапок над «і»

«Що означає літера «і» в назві iplace? Це 5 ключових та важливих вихідних пунктів, що лежать в основі нашої роботи: Internet place (місце, у якому ми працюємо), Ideal place (місце, де маркетинг перетворюється на вашу перевагу), Intelligent place (це наша команда), Innovative place (це наші інструменти), Interaction place (місце взаємодії з нашими клієнтами)», — розповідають в агенції.

Про плани і досягнення

Крім роботи над оновленим позиціонуванням, цього року команда iplace отримала дві нагороди від авторитетного міжнародного ресурсу Clutch Global та приєдналася до IAB Ukraine, міжнародної спільноти інтерактивної реклами, що об’єднує учасників ринку по всьому світу. Відтепер iplace сприятиме розвитку digital реклами в Україні не лише у ролі офіційного учасника платформи, але й у якості члена правління IAB, одним із яких став у 2023 році СЕО іplace Богдан Левченко.

«Тепер разом з іншими учасниками спільноти маємо на меті реалізовувати потрібні та цікаві проєкти для українського ринку реклами», — ділиться Богдан Левченко.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео