Pepsi довела, що поєднується з ромом краще, ніж Coca-Cola
31 Лип 2023, 12:55

Pepsi довела, що поєднується з ромом краще, ніж Coca-Cola

Напередодні Національного місяця рому в серпні, Pepsi запустила нову частину своєї кампанії «Better with Pepsi», яка має на меті завоювати позицію найкращого безалкогольного напою, що поєднується з іншими продуктами харчування.

Цього разу Pepsi має намір витіснити Coca-Cola як найкраще поєднання для рому, що є складним завданням, враховуючи те, наскільки культурно закріпилося поєднання рому та кока-коли.

Починаючи з маркетингової акції Pepsi Challenge у 70-х роках, Pepsi використовувала смакові тести та дослідження споживачів, щоб випередити свого великого конкурента. Ініціатива Pepsi та рому не є винятком. У червні 2022 року бренд опитав 226 споживачів у віці 21-54 років на ринках Чикаго, Фінікса і Тампи, і виявив, що більше половини з них вважають, що Pepsi краще смакує з ромом, ніж з колою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У новій рекламі можна побачити приховані фірмові кулі Pepsi у логотипах провідних брендів рому, таких як Captain Morgan та Bacardi. Слоган кампанії, що з’явився у друкованій та зовнішній рекламі в Атланті, Лос-Анджелесі, Маямі, Новому Орлеані та Нью-Йорку, спонукає споживачів замислитися над тим, чи правильний вибір вони роблять, замовляючи напої.

Кампанія підтримується розміщеннями в друкованій та зовнішній рекламі, соціальними мережами та пошуковою оптимізацією, а також просуванням за допомогою платформи доставки алкоголю Drizly, пропонуючи користувачам ввести код #BetterWithPepsi при оформленні замовлення.

#BetterwithPepsi стартувала у 2021 році з гри навколо бургерів, яка розповідала про те, що Coke має більш суттєві партнерські відносини з найбільшими американськими мережами фаст-фуду. Креатив показав зім’яті паперові пакети з цих закладів, в яких також були заховані логотипи Pepsi.

Розкажіть друзям про новину