Pepsi довела, що поєднується з ромом краще, ніж Coca-Cola
31 Лип 2023, 12:55

Pepsi довела, що поєднується з ромом краще, ніж Coca-Cola

Напередодні Національного місяця рому в серпні, Pepsi запустила нову частину своєї кампанії «Better with Pepsi», яка має на меті завоювати позицію найкращого безалкогольного напою, що поєднується з іншими продуктами харчування.

Цього разу Pepsi має намір витіснити Coca-Cola як найкраще поєднання для рому, що є складним завданням, враховуючи те, наскільки культурно закріпилося поєднання рому та кока-коли.

Починаючи з маркетингової акції Pepsi Challenge у 70-х роках, Pepsi використовувала смакові тести та дослідження споживачів, щоб випередити свого великого конкурента. Ініціатива Pepsi та рому не є винятком. У червні 2022 року бренд опитав 226 споживачів у віці 21-54 років на ринках Чикаго, Фінікса і Тампи, і виявив, що більше половини з них вважають, що Pepsi краще смакує з ромом, ніж з колою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новій рекламі можна побачити приховані фірмові кулі Pepsi у логотипах провідних брендів рому, таких як Captain Morgan та Bacardi. Слоган кампанії, що з’явився у друкованій та зовнішній рекламі в Атланті, Лос-Анджелесі, Маямі, Новому Орлеані та Нью-Йорку, спонукає споживачів замислитися над тим, чи правильний вибір вони роблять, замовляючи напої.

Кампанія підтримується розміщеннями в друкованій та зовнішній рекламі, соціальними мережами та пошуковою оптимізацією, а також просуванням за допомогою платформи доставки алкоголю Drizly, пропонуючи користувачам ввести код #BetterWithPepsi при оформленні замовлення.

#BetterwithPepsi стартувала у 2021 році з гри навколо бургерів, яка розповідала про те, що Coke має більш суттєві партнерські відносини з найбільшими американськими мережами фаст-фуду. Креатив показав зім’яті паперові пакети з цих закладів, в яких також були заховані логотипи Pepsi.

Розкажіть друзям про новину