01 Лис 2022, 16:27

Підсумки: KYIV MEDIA WEEK 2022 помандрував Європою

Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2022 успішно провів шість спеціальних подій у співпраці з трьома європейськими професійними майданчиками за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). 

Подорож KMW ’22 розпочалася з Міжнародного фестивалю веб- та телесеріалів Serial Killer (20-25 вересня, Брно, Чехія), де організатори представили чотири секції, розроблені у партнерстві з фестивалем:  

  • Production During the War: Storytellers Never Stop! (“Виробництво під час війни: сторітеллери ніколи не зупиняються!”)
  • Jump into Co-Creation! Discover Ukrainian Projects Available for Co-Production (“Пориньте у спільне виробництво! Відкрийте для себе українські проєкти, доступні для копродукції”)
  • Case-study: A Girl from Tallinn (“Кейс-стаді: “Дівчина з Таллінна”)
  • Co-Production with Ukraine. How to (“Копродукція з Україною. Як це працює”).

Під час дискусій українські, естонські, чеські та британські медіаексперти представили українську індустрію як невід’ємну частину світового ринку та окреслили її майбутні шляхи розвитку.

Екватором Форуму став Міжнародний ринок аудіовізуальної індустрії MIA (11-15 жовтня, Рим, Італія), де під егідою KMW відбулася панельна дискусія The Social Impact of Content (“Соціальний вплив контенту”) за участю представників фінського суспільного мовника YLE, спілки найбільших продюсерів і дистриб’юторів Великобританії PACT, українських медіакомпаній FILM.UA Group і Суспільне Мовлення.

KMW ’22 завершив свою подорож у Франції на найбільшому в Європі ринку контенту – 38-му Міжнародному контент маркеті MIPCOM (17-20 жовтня, Канни, Франція), де відбулася секція Stand Up and Coproduce. The Ukrainian Experience (“Супротив та копродукція. Український досвід”), організована у партнерстві з ініціативою Ukrainian Content. Global Cooperation. У дискусії взяли участь представники провідних українських медіакомпаній та їхні партнери з Red Arrow Studios International і Gaumont з Німеччини та Yellow Film & TV з  Фінляндії.

Партнер KMW, видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію Media Business Reports представить спецпроект, присвячений цьогорічному KMW. Стенограми панельних дискусій і презентації будуть доступні українською та англійською у листопаді.

«Інтерес до подій та залученість відвідувачів європейських фестивалів відображають справжню підтримку міжнародної медіаспільноти. Шість секцій KMW ‘22 були спрямовані на підвищення обізнаності про поточний стан речей в Україні та досягнення індустрії під час війни, а також на зміцнення міжнародної мережі та налагодження співпраці між українськими та міжнародними виробниками контенту. Зараз представлення наших культурних, історичних та соціальних цінностей як невід’ємної частини сучасного цивілізованого світу є вкрай важливим», – каже Катерина Удут, керівниця KMW та директорка MRM.

«USAID пишається тим, що надає допомогу у проведенні KYIV MEDIA WEEK – події, яка забезпечує українським креативним галузям власний голос і показує, як багато Україна здатна запропонувати світові. Наше партнерство з KYIV MEDIA WEEK допомогло спеціалістам цього сектору в Україні долучитися до масштабних заходів креативної індустрії Європи, які відбулися у Брно, Римі, Каннах. Завдяки цьому більше людей зрозуміли, наскільки важливо сьогодні підтримувати Україну в її боротьбі та співпрацювати з українцями для того, щоб допомогти їхній країні як під час війни, так і після її завершення. USAID і надалі стоятиме пліч-о-пліч з Україною та українцями під час їхнього спротиву російській агресії та побудови незалежного, суверенного, демократичного та заможного майбутнього їхньої країни», – в.о. директора Місії USAID в Україні Сюзан Кутор.

Це був насичений подіями час, наповнений натхненням, багатообіцяючими зустрічами та потенційними партнерствами, та KMW прощається до наступного року, з надією вітати своїх гостей у мирному Києві, де вони зможуть спілкуватися, розширювати свої професійні зв’язки, ділитися історіями та планувати найамбітніші проєкти.

Традиційно Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK щорічно проходив у Києві. І хоча повномасштабне вторгнення росії зірвало цей план, KMW продовжив свою місію з висвітлення поточного стану української аудіовізуальної індустрії та сприяння її розвитку та інтеграції у світовий медіаринок. Тому цього року Форум проходив у мандрівному форматі з гостьовими секціями, розробленими у партнерстві з трьома європейськими фестивалями та ринками.

Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанії в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

KMW ’22 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Розкажіть друзям про новину

Нове відео