Пасажири поїзда сплутали машиністів з водіями Uber у гумористичних роликах
08 Лис 2023, 10:48

Пасажири поїзда сплутали машиністів з водіями Uber у гумористичних роликах

Два нових ролики від Uber з’явилися у відповідь на те, що більшість британців не знають, що в додатку Uber можна бронювати поїздки у поїздах.

«Trains, now on Uber» — це робота креативного агентства Mother, і кампанія спирається на унікальні моделі поведінки користувачів застосунку. Гумористичні ролики зобразили пасажирів потяга, які забронювали поїздку в Uber та поводились точно так, як пасажири автомобілів: помах рукою водієві, підтвердження того, що вони сідають у потяг, або попередження іншого пасажира, що цей потяг їхній.

Продовжуючи комедійний погляд на подорожі, Uber показав, як користувачі взаємодіють з машиністами потягів так, ніби вони є водіями Uber, перевіряючи назву бронювання, просячи висадити їх біля станції.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Паралельно з телевізійною рекламою Uber також націлив аудиторію на ключові моменти їхніх подорожей за допомогою зовнішньої реклами та реклами на станціях.

Минулого місяця застосунок випустив рекламу, у якій Роберт Де Ніро та зірка «Сексуальної освіти» Ейса Баттерфілд cтали кращими друзями завдяки Uber One.

Розкажіть друзям про новину