Uber представив нову багатоканальну кампанію для Uber One за участі голлівудської ікони Роберта Де Ніро та зірки серіалу «Сексуальна освіта» Ейси Баттерфілда.
Ролик «Best Friends» показав, як Роберт та Ейса зав’язали дружбу через спільну пристрасть до їжі та відвідування ресторанів. Дві зірки зближуються під час поїздок на Uber по Лондону і насолоджуються стравами з Uber Eats.
Ролик буде показаний на телебаченні, BVOD, в кінотеатрах і в диджитал форматі.
Окрім ролика, кампанія включає жартівливі постери, які підкреслюють, що Uber One — це членство для всіх, хто їсть їжу і кудись ходить. Заголовки постерів написані в гумористичному стилі, а мова дизайну перегукується з тим же простим, фактологічним стилем.
Кампанія також включає контент, створений інфлюенсерами, зокрема Пабло Рошатом, Дані Ха та Домініком Девісом, які оспівують споживання їжі та відвідування місць.
Мая Гальєго Спіерс, керівник відділу маркетингу UKI в Uber і Uber Eats, сказала: «Наша нова кампанія має на меті повідомити людям, що Uber One — це членство для людей, які їдять їжу і ходять по ресторанах, а це майже кожен. З Uber One клієнти можуть заощаджувати гроші на Uber та Uber Eats, і нею вже користуються понад мільйон людей у Великій Британії. Для нашої першої в історії кампанії Uber One нам пощастило працювати з неймовірно блискучими Робертом Де Ніро та Ейсою Баттерфілдом, які чудово втілили цю кампанію в життя на екрані».
Розробкою кампанії займалась агенція Mother.