Пародія на хіт Фаррелла Вільямса від PETA розповіла про жорстоке поводження з тваринами
18 Лис 2024, 14:16

Пародія на хіт Фаррелла Вільямса від PETA розповіла про жорстоке поводження з тваринами

Після виходу автобіографічного фільму «Piece by Piece», що розповідає про життя Фаррелла Вільямса і створений у співпраці з компанією LEGO, організація із захисту тварин PETA вирішила звернутись до креативного директора чоловічих колекцій Louis Vuitton.

За допомогою пародійного відео на відому пісню артиста «Happy» PETA засуджує використання шкур тварин у колекціях, які Вільямс нещодавно представив разом з модним брендом.

У кліпі Фаррелл зображений у вигляді мініфігурки LEGO у закривавленій сорочці, щоб проілюструвати ідею про те, що кожен предмет одягу, виготовлений з хутра чи шкур тварин, спричиняє неприйнятні страждання тварин. Культовий приспів «Happy» був перероблений, а рядки пісні висвітлюють ситуації жорстокого поводження з тваринами при виробництві одягу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

PETA посилається на розслідування, проведені PETA Asia, які викривають звірські практики та жорстокі методи вбивства рептилій та інших екзотичних тварин. Тому організація докладає всіх зусиль, щоб переконати Фаррелла Вільямса відмовитися від використання шкур та хутра.

Цією кампанією PETA продовжує боротьбу проти експлуатації тварин у моді — індустрії, де, незважаючи на прогрес, багато брендів все ще використовують хутро та шкури тварин. Організація підкреслює, що багато брендів, таких як Stella McCartney і Gucci, вже відмовилися від цієї практики, і закликає Фаррелла Вільямса приєднатися до них.

Розкажіть друзям про новину