Офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні оголосив початок співробітництва з фандрейзинговою платформою UNITED24. Ювелірний бренд перераховуватиме частину прибутку із продажів намистини «Любов до України» на напрям «Медична допомога».
Мета проєкту — зібрати 500 000 грн, які будуть спрямовані на покриття нагальних медичних потреб фронту й тилу. Кошти будуть переказані на рахунок НБУ, закріплений за Міністерством охорони здоров’я.
«Як офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні ми чітко усвідомлюємо, що кожен внесок у нашу перемогу є вагомим та важливим, — коментує Денис Овдієнко, Генеральний директор компанії AMADEO. — Сьогодні, обираючи намистину «Любов до України», ви цілеспрямовано допомагаєте рятувати життя та здоров’я українців, які стоять на варті світової безпеки. Ця срібна прикраса виконана у формі серця, оздоблена жовто-блакитною емаллю та має символічне гравіювання «Україна» із червоним емалевим сердечком. Вона є уособленням безмежної любові та гордості, а також нагадуванням про рідну країну тим, хто далеко від дому».
Намистина «Любов до України» ексклюзивно представлена в українських магазинах бренду та на сайті e-pandora.ua.
Долучитися до проєкту може кожен охочий, замовивши намистину за посиланням.
«За 6 місяців роботи UNITED24 об’єднала довкола допомоги Україні сотні тисяч донорів зі 110 країн світу, а загальна сума благодійних зборів перевищила 210 мільйонів доларів. Ми пишаємося співпрацею з найкращими світовими брендами, які не залишилися осторонь війни і використовують силу свого імені, щоб підтримувати нашу країну у цю визначальну мить. Впевнена, що українське сердечко від Pandora стане найбажанішою прикрасою, як в Україні, так і за її межами!» – додає координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.