Ювелірний бренд Pandora співпрацював з агенцією Carat Hong Kong над останньою ексклюзивною кампанією «Be Love Hong Kong».
Ця спільна робота спрямована на те, щоб підкреслити натхнення культової гонконзької культури неонових вивісок, орієнтованої на покоління Z та молодих міленіалів.
Визнаючи важливість індивідуальності та самовираження серед цільової аудиторії, Carat Hong Kong розробила стратегію візуально вражаючого CGI-відео, яке демонструє гонконзький неоновий «Dangle Charm» на тлі яскравих неонових світлових інсталяцій міста.
Натхненний сяючими вивісками на вулицях Гонконгу та яскравими вогнями культового горизонту міста, срібний шарм має ієрогліфи «香港» (Гонконг) і вкритий флуоресцентною помаранчевою емаллю, що світиться під впливом ультрафіолетового світла.
Прикраса підкреслює глибокий особистий зв’язок молодих споживачів з культурною ідентичністю Гонконгу — нагадування про дім або про подорож, яку людина ніколи не забуде.