Pandora створила шарм, натхненний неоновими вивісками Гонконгу
08 Лип 2024, 12:30

Pandora створила шарм, натхненний неоновими вивісками Гонконгу

Ювелірний бренд Pandora співпрацював з агенцією Carat Hong Kong над останньою ексклюзивною кампанією «Be Love Hong Kong».

Ця спільна робота спрямована на те, щоб підкреслити натхнення культової гонконзької культури неонових вивісок, орієнтованої на покоління Z та молодих міленіалів.

Визнаючи важливість індивідуальності та самовираження серед цільової аудиторії, Carat Hong Kong розробила стратегію візуально вражаючого CGI-відео, яке демонструє гонконзький неоновий «Dangle Charm» на тлі яскравих неонових світлових інсталяцій міста.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Натхненний сяючими вивісками на вулицях Гонконгу та яскравими вогнями культового горизонту міста, срібний шарм має ієрогліфи «香港» (Гонконг) і вкритий флуоресцентною помаранчевою емаллю, що світиться під впливом ультрафіолетового світла.

Прикраса підкреслює глибокий особистий зв’язок молодих споживачів з культурною ідентичністю Гонконгу — нагадування про дім або про подорож, яку людина ніколи не забуде.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео