Данський ювелірний бренд Pandora запустив кампанію «Diamonds for All», у якій розширює свою категорію діамантів, вирощених в лабораторії, трьома новими колекціями.
Вона стартує 31 серпня у США, Великобританії та Австралії.
Обличчями кампанії стали модель і акторка Памела Андерсон, американська сурдоперекладачка і виконавиця Джастіна Майлз, колишня модель і креативна директорка Vogue Грейс Коддінгтон, акторка Аміта Суман, модель Шеррі Ши, а також музичний виконавець і танцівник Вінсон Фрейлі.
«Герої кампанії є іконами у своєму роді, — каже директорка з маркетингу Pandora Мері Кармен Гаско-Буассон. — Вони унікальні особистості. Вони походять з різних місць, у них різні життєві шляхи, і ми вважаємо, що всі вони вносять свій унікальний внесок у стиль і культуру. Разом вони відображають настрій діамантів для всіх типів людей, на всі випадки життя і для всіх мрій».
Нова кампанія, розроблена агентством Baron & Baron, є першим кроком в оновленні бренду, що має на меті «вивести Pandora на новий рівень бажань разом зі стратегією розширення», за словами Гаско-Буассон.
На додаток до 36 дизайнів вирощених у лабораторії діамантів, розширеної до колекції, тепер відомої як Pandora Infinity, буде додано ще 57 виробів.
Колекція Pandora Nova складається з 22 виробів, які будуть мати бриліантове ограновування та ограновування «Принцеса», в той час як колекція Pandora Era запропонує варіації на тему класичних стилів. Що стосується Pandora Talisman, то її 10 дизайнів є відсиланням до знаменитих прикрас бренду.
Ціни стартують від $290 за каблучку Pandora Era зі срібла 925 проби з вирощеним у лабораторії каменем вагою 0,15 карата, $390 за підвіски з лінійки Pandora Talisman, до $3 950 за пару сережок-гвоздиків з 14-каратного золота з 1-каратним камінням і $4 450 за прикраси з лінійки Pandora Infinite.