Памела Андерсон, сурдоперекладачка та інші з’явились у новій кампанії Pandora
29 Сер 2023, 14:18

Памела Андерсон, сурдоперекладачка та інші з’явились у новій кампанії Pandora

Данський ювелірний бренд Pandora запустив кампанію «Diamonds for All», у якій розширює свою категорію діамантів, вирощених в лабораторії, трьома новими колекціями.

Вона стартує 31 серпня у США, Великобританії та Австралії.

Обличчями кампанії стали модель і акторка Памела Андерсон, американська сурдоперекладачка і виконавиця Джастіна Майлз, колишня модель і креативна директорка Vogue Грейс Коддінгтон, акторка Аміта Суман, модель Шеррі Ши, а також музичний виконавець і танцівник Вінсон Фрейлі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Герої кампанії є іконами у своєму роді, — каже директорка з маркетингу Pandora Мері Кармен Гаско-Буассон. — Вони унікальні особистості. Вони походять з різних місць, у них різні життєві шляхи, і ми вважаємо, що всі вони вносять свій унікальний внесок у стиль і культуру. Разом вони відображають настрій діамантів для всіх типів людей, на всі випадки життя і для всіх мрій».

Нова кампанія, розроблена агентством Baron & Baron, є першим кроком в оновленні бренду, що має на меті «вивести Pandora на новий рівень бажань разом зі стратегією розширення», за словами Гаско-Буассон.

На додаток до 36 дизайнів вирощених у лабораторії діамантів, розширеної до колекції, тепер відомої як Pandora Infinity, буде додано ще 57 виробів.

Колекція Pandora Nova складається з 22 виробів, які будуть мати бриліантове ограновування та ограновування «Принцеса», в той час як колекція Pandora Era запропонує варіації на тему класичних стилів. Що стосується Pandora Talisman, то її 10 дизайнів є відсиланням до знаменитих прикрас бренду.

Ціни стартують від $290 за каблучку Pandora Era зі срібла 925 проби з вирощеним у лабораторії каменем вагою 0,15 карата, $390 за підвіски з лінійки Pandora Talisman, до $3 950 за пару сережок-гвоздиків з 14-каратного золота з 1-каратним камінням і $4 450 за прикраси з лінійки Pandora Infinite.

Розкажіть друзям про новину