Організація із захисту прав жінок створила рекламу, яку неможливо пропустити
11 Гру 2024, 17:12

Організація із захисту прав жінок створила рекламу, яку неможливо пропустити

Жіноча правозахисна група Fondation des Femmes запустила нову кампанію, яка перевертає функцію YouTube «пропустити рекламу» з ніг на голову.

Кампанія крутиться навколо відео, у яких жінки згадують свій досвід нападів і насильства, у кутку яких відображається кнопка «пропустити рекламу». Однак кнопка насправді не працює, тобто глядачі повинні слухати жінок до кінця ролика.

Кампанія розпочалася в той час, коли ці питання привертають увагу у Франції під час жахливої ​​судової справи, порушеної Жизель Пеліко проти її колишнього чоловіка. Їхня дочка Керолайн Даріан бере участь у кампанії Fondation des Femmes і ділиться своїм досвідом насильства.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Протягом цього часу демонстранти виходили на вулиці Франції, протестуючи проти насильства над жінками. Креативне агентство Australie використало формат «пропустити рекламу» у роликах кампанії, щоб створити супровідні плакати, які розповсюджувалися на демонстраціях.

Кампанія #NePasIgnorer триватиме до 31 грудня у Франції, а всі зібрані кошти підуть на підтримку масових організацій та посилення підтримки та захисту жінок, які постраждали від насильства.

Розкажіть друзям про новину