Платформа для знайомств eharmony представила нову рекламну кампанію, яка ілюструє, як часто найменш романтичні моменти змушують людей відчувати себе найближчими до когось.
Ролики показують, як люди розділяють різні життєві моменти, такі як оплакування смерті улюбленої рослини, спів серенади після важкого робочого дня, разом із партнером, який розуміє та приймає пристрасті, дивацтва та вразливості коханої людини.
Для розробки кампанії eharmony співпрацювала з агентством Party Land.
«У eharmony ми прагнемо допомогти виразити свою особистість та індивідуальність, щоб вони могли встановлювати справжні зв’язки, де їм комфортно бути собою, — говорить Патрік Мур, бренд-лідер eharmony. — Наша нова кампанія пропонує зазирнути у, здавалося б, неромантичні, повсякденні моменти, які розкривають найкращу частину стосунків: відчуття комфорту бути собою. Ми пишаємося тим, що ця кампанія продовжує наші зусилля, спрямовані на відображення більш широкого спектру того, як виглядає справжнє кохання для різноманітних людей, які складають нашу спільноту».
Кампанія ґрунтується на бренд-платформі eharmony «Get Who Gets You», демонструючи, що найкращі та найздоровіші стосунки є вільними, а не обмежуючими.
Зміст кампанії охоплює ідею про те, що справжній зв’язок випливає з розуміння один одного на більш глибокому рівні. Вона долає розрив між глибокими емоційними зв’язками та матеріальними моментами повсякденного життя, висвітлюючи надзвичайне у звичайному.
«У бренді eharmony є чесність і справжність, яких просто немає в інших брендах цієї категорії. Тому ми хотіли, щоб кампанія була радикально чесною, що означало зосередитися на приватних, іноді дивних звичках у стосунках, з якими наша аудиторія може ідентифікувати себе та надихатися ними. Самотні люди шукають когось, хто дійсно їх розуміє. Вони хочуть, щоб їх бачили і розуміли. Вони також шукають когось, з ким можна було б посміятися, тому ми зробили ставку на гумор, щоб підкреслити ці моменти», — говорить Наталія Фредерікс, креативна директорка Party Land.
Кампанія транслюватиметься на телебаченні, на стримінгових платформах Hulu, Tubi та PlutoTV, а також підтримуватися через диджитал та соціальні медіа, а також рекламу в подкастах. Рекламні ролики транслюватимуться у США, Канаді, Великій Британії та Австралії.